Siste kjente posisjon for LadyFame

GPS tracking powered by InstaMapper.com

søndag, september 14, 2008

O'lah

Da er jeg parkert etter 3 dagen med vandring.
Hestejentene holdt jeg følge med i hele går. Jeg startet litt foran dem ut fra Portomarin, for at de tok meg igjen etter et par timer. Deretter kom jeg inn til kaféen når de var ferdige med lunch, og slik fortsatte dagen til jeg rakk å ha en hyggelig middag med dem alle før de fortsatte lengre vestover.
I dag er det kun den ferske hestelorten som jeg kan spore... De drar lengre og lengre i fra. Jeg har tross alt én dag ekstra på turen herfra og skal roe ned tempoet noe. Har vært oppe i 6 km/t, men det blir før hardt i lengden. Ser at de fleste går rolig i underkant av 4.
I dag stopper jeg i utkanten av én liten by som heter Melide. I morgen legger jeg opp til én dag med pause ... Da skal jeg bare gå litt over én mil til Ribadiso.

Ingen kommentarer: