Siste kjente posisjon for LadyFame

GPS tracking powered by InstaMapper.com

fredag, september 12, 2008

Første dag på CAMINOEN

Da er første dagen tilbakelagt til fot's. Det ble 24 kilometer med høydeforskjell på 700 meter. Ankom Sarria ved midnatt, i går, ganske så trøtt etter å ha startet ut av Oslo klokken 0500.
Bussturen fra Madrid var varm og lang. Stille og rolig stemning i en fullsatt buss. Prøvde meg med ,, én buss sjåfør,, men ingen kunne den?
Nå sitter jeg på torvet i Portomarin ( byen Franko flyttet, etter han bestemte å bygge demninger) å ser på folket, mens jeg venter på hestejentene. De er forsinket i dag. Men de skal være bare et par timer unna.
Har hatt én flott dag gjennom idylliske landsbyer og eikeskog. Alt har klaffet, ingen gnagsår... Mange forskjellige folk og nasjonaliteter. Alle sliter seg kilometer for kilometer med eller uten handicap. Felles for dem alle er én hyggelig hilsen.... Bon CAMINO.

Jeg har dusjet på hotellet og inntatt middag på den lokale kafeen.
Lytter nå til klokkespillet fra kirken. Passe varmt til å sitte ute.
Stig Larsons 3 bok er snart ferdig på øret, Lisbeth Salander er frikjent og Jævla Kalle Blomkvist har ordna seg ny dame... Jeg gleder meg til å høre epilogen i morgen. Digibøker er topp. Har nye batteriet til Jan Vincent Johansen..og gleder meg til å høre ,,Kunsten å leve livet'' Noe jeg tror vi er inne på akkurat nå.

Sender hilsen til mannskapet. Satser på Landegodergattaen, vi rekker akkurat hjem til den.

Ingen kommentarer: