Siste kjente posisjon for LadyFame

GPS tracking powered by InstaMapper.com

fredag, april 27, 2007

Lady Fame står på tørr grunn!

På morrakvisten i dag dro jeg til Bodø...for oppsett og bunnsmøring.
Turen utover gjorde sitt til at jeg var tvilende til at det ble noe løft hos Jakheln båt. Det blåste frisk kuling i saltenfjorden med krappe bølger. Etter runding på skagodden gikk genoeaen ut og jeg logget 9 knop på lensen inn mot moloen.
Deretter stilnet vinden og jeg fikk løftet båten på land.
Nå står den trygt forvart,og jeg er en tur hjemme for å skifte til mer passende arbeidsantrekk og for å få en matbit før skroget skal slipes.
Hvis været holder...... er planen å være ute på mandag.
Det blir mye jobbing i helga, så hvis venneskaren leser dette er det bare å ta på varmedress og stikke innom, jeg har verktøy til alle mann.

1 kommentar:

Pulverheksa sa...

Det var imponerende at du tok turen ut saltenfjorden i dag morges. Som du nevner, så blåste det friskt...